انواع هات داگ

تاریخچه هات داگ چیست؟ آشنایی با انواع هات داگ

ساندویچ هات داگ

ساندویچ هات داگ یک غذای محبوب و خوشمزه بین افراد به شمار می رود. این فست فود طرفداران خاص خودش را دارد و از زمان های قدیم تا به الان به عنوان یکی از غذاهای معروف خیابانی شناخته می شود. در این مطلب می‌خواهیم شما را با دنیای پیدایش هات داگ و طعم‌های مختلف آن آشنا کنیم:

تاریخچه پیدایش ساندویچ هات داگ

هات داگ در ابتدا ۶۴ سال پس از میلاد مسیح به عنوان یک غذای محبوب، بین مردم اروپا مصرف می شد. این خوراک تا پیش از جنگ جهانی دوم با نام فرانکفورتر شناخته و پس از آن به نام هات داگ تغییر کرد. کلمه هات داگ به دلیل شباهتی که با نژادی از سگ های آلمانی داشت به این نام خوانده شد. با مهاجرت طیف وسیعی از اروپایی ها به آمریکا، محبوبیت هات داگ بیشتر شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرد.

پس از پیدایش هات داگ، یک فروشنده آمریکایی در سال ۱۹۰۴ به این نتیجه رسید که برای در دست گرفتن و جلوگیری از سوزاندن دست، بهتر است از نان در کنار هات داگ استفاده شود. این ترکیب باعث افزایش رضایت مشتریان شد و پس از مدت کوتاهی در نقاط مختلف دنیا، به عنوان یک غذای رایج به فروش رسید. امروزه ساندویچ هات داگ را با گوجه فرنگی و سس خردل سرو می کنند.

دلیل محبوبیت هات داگ

  • یکی از مهم‌ترین دلایل، ارزان بودن این غذا نسبت به دیگر خوراکی‌های فست‌فودی است. این فست فود به تنهایی نیز خوشمزه است و می تواند به عنوان یک غذای ارزان به فروش برسد.
  • دستور پخت هات داگ راحت و آسان بوده و شما می توانید در کمترین زمان آن را تهیه کنید
  • ساندویچ هات داگ را می توان با سس ها و مواد اولیه ی مختلفی درست کرد، به همین دلیل برای هر ذائقه و سلیقه ای مناسب است.

انواع هات داگ

  • هات داگ پنیری برای تهیه این نوع هات داگ از سوسیس، پنیر پیتزا و نان باگت استفاده می شود. پنیر را می توان در کنار سایر مواد هم داخل نان و هم روی نان پخش کرد. برای نان نیز می توان از نان تست، نان سفید و کنجدی استفاده کرد.
  • هات داگ لهستانی به صورت کبابی یا سرخ شده تهیه شده و همراه با پیاز ، خردل زرد و ترشی فلفل دلمه ای سبز سرو می شود.
  • هات داگ خامه ای برای این هات داگ از پنیر خامه ای نرم در کنار سایر مواد استفاده می شود.
  • کورن داگ کره ای یک غذای لذیذ مخصوص کره جنوبی است که با سوسیس و خمیر ضخیمی از آرد ذرت تهیه می شود. این فست فود را می توان در کنار سیب زمینی سرخ کرده نیز مصرف کرد.
  • هات داگ برزیلی این هات داگ شامل یک نان پر از سوسیس، گوشت گاو، سس و پنیر ذوب شده است و با انواع مختلفی از مواد غذایی دیگر مانند سیب زمینی له شده، ذرت، هویج رنده شده، سیب زمینی سرخ شده و نخود فرنگی سرو می شود.

 

در آخر

شما عزیزان می توانید هات داگ ویژه فست فود فارم را از منوی سایت ما به سبد خرید خود اضافه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *